Το influencer marketing έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος μέσα σε λίγα χρόνια στον κόσμο του digital marketing, και οι λόγοι είναι πολλοί.

Eπιλέξτε τον Αργύρη Ναστόπουλο να γίνει ο δικός σας Influencer ο οποίος συσχετίζεται με το αντικείμενο σας και “μιλάει” στο κοινό που επιθυμείτε να στοχεύσετε μέσα από τα social media και τις εκδηλώσεις που απευθύνεται

FACEBOOK

21884

INSTRAGRAM

13000
Σύμφωνα με έρευνα της Linqia, το 86% των marketers το έχει χρησιμοποιήσει, και το 94% αυτών το βρήκε αποτελεσματικό.
Το influence marketing μπορεί να βοηθήσει τα brands να αυξήσουν το awareness τους, και κατά συνέπεια την εμπιστοσύνη με τους καταναλωτές. Ενισχύει επίσης το engagement, την επισκεψιμότητα και τα conversions. Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο ακόμη και μεγάλα brands εκμεταλλεύονται αυτό το ισχύρο κανάλι του marketing.

Στην πραγματικότητα, global brands όπως η Adidas και η Colgate-Palmolive, έχουν συνεργαστεί με influencers για πολλές από τις καμπάνιες τους.
Αυτές οι καμπάνιες συνέβαλαν στην ευαισθητοποίηση του brand, ενίσχυσαν την εμπορική επωνυμία και φυσικά το αγοραστικό ενδιαφέρον.
Ακριβώς επειδή τα μεγάλα brands έχουν αγκαλιάσει το influencer marketing, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Μπορείς να ξεκινήσεις πολύ εύκολα μια επιτυχημένη influencer marketing καμπάνια χωρίς απαραίτητα να επενδύσεις πολλά χρήματα.

Μια συνεργασία με influencers, με σκοπό την προβολή των προϊόντων, ή υπηρεσιών σας, θα φέρει κόσμο στο προφίλ της εταιρείας, ανεξαρτήτως του είδους του προϊόντος.
Για παράδειγμα, η Good Greens, εταιρεία με μπάρες δημητριακών, συνεργάστηκε με 30 influencers μας για το κομμάτι της προβολής των προϊόντων της.

Influencer Marketing: Η πιο HOT μέθοδος προώθησης του Brand σας!


Τα Social Media έχουν γίνει ένα αναπόσταστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Μέσα από αυτά μοιραζόμαστε τις απόψεις, τις εμπειρίες και την διάθεση μας. Επιλέγουμε να κάνουμε like σε Brands τα οποία μας αρέσουν ή αντίστοιχα να “κράξουμε” αυτά που...δεν. Με τον ίδιο τρόπο μοιραζόμαστε και την γνώμη μας για προϊόντα και υπηρεσίες.

Ανάμεσα στους απλούς χρήστες, υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι ξεχωρίζουν. Είναι αυτοί οι οποίοι έχουν έναν τεράστιο αριθμό followers στο Instagram, Subscribers στο Youtube, Friends στο Snapchat ή γενικά μια μεγάλη μάζα ακολούθων σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο. Μπορεί να είναι διάσημοι, αλλά μπορεί και όχι.

Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για χρήστες οι οποίοι έχουν αποκτήσει μια δύναμη επιρροής. Συνήθως είναι χρήστες οι οποίοι κάνουν κάτι συγκεκριμένο ή ασχολούνται μια μια niche αγορά...και το κάνουν καλά! Για αυτό και έχουν καταφέρει να χτίσουν μια “στρατιά” από followers, οι οποίοι σέβονται την άποψη τους, παρακολουθούν ανελλιπώς τις αναρτήσεις τους και πολλοί από αυτούς ταυτίζονται με την προσωπικότητά τους.

Αυτοί είναι λοιπόν οι Influencers, απλοί χρήστες, οι οποίοι κατάφεραν σταδιακά να κερδίσουν την εμπιστοσύνη μιας ομάδας χρηστών και η γνώμη τους επηρεάζει ακόμα και τις καταναλωτικές συμπεριφορές των ακολούθων τους.

Γιατί λοιπόν είναι σημαντικό ένα Brand να επενδύσει στο Influencer Marketing; Τι μπορεί αυτό να του προσφέρει;

1. Βοηθάει στη δημιουργία Word-Of-Mouth

Σύμφωνα με πολλές έρευνες που έχουν γίνει στο παρελθόν, το Word-Of-Mouth μπορεί να προσφέρει έως και διπλάσιες πωλήσεις σε σχέση με οποιαδήποτε μορφή πληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας.
Είναι λογικό, γιατί οι περισσότεροι από εμάς είναι πιο πιθανό να εμπιστευτούμε την εμπειρία ή γνώμη ενός κοντινού μας ανθρώπου, παρά ένα διαφημιστικό banner μιας εταιρείας.
Οι Influencers λοιπόν, έχουν ένα ισχυρό πλεονέκτημα σε σχέση με οποιοδήποτε μέσο πληρωμένης διαφήμισης. Έχουν άμεση επαφή με τους followers τους και ως εκ τούτου η γνώμη τους μετράει και επηρεάζει!
Μια απλή αναφορά ή ένα θετικό σχόλιο για τα προϊόντα σας από τον συγκεκριμένο influencer, θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια τεράστια αύξηση πωλήσεων και δημιουργία word-of-mouth για το brand σας.

2. Προσφέρει απίστευτη δυναμική στα Social Media

Στην παραδοσιακή διαφήμιση, ο πελάτης ήταν δέκτης. Έβλεπε μια διαφήμιση και μπορούσε απλά να επιλέξει αν θα προτιμήσει το συγκεκριμένο brand ή όχι. Με την ανάπτυξη των Social Media όμως, αυτό τείνει σχεδόν να εξαφανιστεί! Όχι με την έννοια ότι δεν υπάρχουν πλέον διαφημίσεις με τον παραδοσιακό τρόπο -υπάρχουν και μάλιστα πάρα πολλές-, αλλά με το κριτήριο της αποδοτικότητας.

Ο υποψήφιος πελάτης θέλει πλέον να έχει επαφή με το brand. Περιμένει μια πιο προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Θέλει το brand να του προσφέρει τις πληροφορίες και τα στοιχεία που εκείνος θέλει και όχι αυτά που θέλει το brand να προωθήσει.
Για τις περισσότερες εταιρείες η μετάβαση αυτή παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες κι αυτό διότι θα πρέπει να δημιουργούν προσωπική επαφή με τον πελάτη, αλλά ταυτόχρονα να διατηρούν και τον εταιρικό τους χαρακτήρα.
Ένας influencer όμως, αποτελεί την ιδανική δίοδο, για να “μιλήσει” ένα brand την γλώσσα του κοινού που στοχεύει, χωρίς να χρειάζεται να αλλοιώσει την εταιρική του ταυτότητα.

3. Δημιουργεί Trends

Πολλά μεγάλα brands επιλέγουν να συνεργαστούν ταυτόχρονα με πολλούς Influencers για την προώθηση μιας νέας σειράς προϊόντων ή υπηρεσιών. Έτσι, όταν διαφορετικοί μεταξύ τους influencers αποφασίζουν να προωθήσουν έμμεσα ένα κοινό προϊόν, αυτό αυτόματα γίνεται trend και must-have για το κοινό τους.

4. Το Influencer Marketing βρίσκεται σε τεράστια ανάπτυξη

Δεν χρειάζεται να σας πούμε πολλά λόγια. Απλά δείτε το γράφημα από την υπηρεσία Google Trends, για την αναζήτηση του keyword “Influencer Marketing”, το οποίο παρουσιάζει αύξηση πάνω από 5000%!
Influencer Marketing

5. Αποτελεί ακόμα ευκαιρία!

Το Influencer Marketing είναι κάτι σχετικά καινούριο. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες χρήστες με τεράστιο αριθμό followers, αλλά πολύ λίγα brands τα οποία γνωρίζουν για αυτήν την μέθοδο διαφήμισης και πως να την εκμεταλλευτούν!
Τι σημαίνει αυτό; Ότι λόγω του νόμου της προσφοράς και της ζήτησης, αυτή τη στιγμή οι “τιμές” παραμένουν ιδιαίτερα χαμηλές. Μπορείτε με ένα σχετικά χαμηλό ποσό, να “εκμεταλλευτείτε” την απήχηση των Influencers για να φέρετε πολλαπλάσια κέρδη και πωλήσεις.

6. Βοηθάει στο SEO

Οι αναφορές στην σελίδα σας από τρίτες σελίδες, παίζουν καθοριστικό ρόλο στο πόσο ψηλά θα εμφανίζεστε στα αποτελέσματα της Google.
Με την “βοήθεια” των influencers, αυτόματα δημιουργείται ένα buzz γύρω από το brand σας, το οποίο δημιουργεί με τη σειρά του επισκεψιμότητα στη σελίδα σας, αλλά και αναφορές σε άλλες σελίδες.

7. Στόχευση.Στόχευση.Στόχευση

Δεν χρειάζεται ούτε να βάζετε διαφημίσεις σε γενικού περιεχομένου σελίδες, ούτε να πειραματίζεστε επί μήνες για να στοχεύσετε με επιτυχία το κοινό σας.
Μπορείτε απλά να επιλέξετε έναν influencer, ο οποίος συσχετίζεται με το αντικείμενο σας και “μιλάει” στο κοινό που επιθυμείτε να στοχεύσετε.

8. Διαφημίζεστε με διακριτικό τρόπο

Οι χρήστες έχουν κουραστεί από τα διαφημιστικά banners και popups. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 37% των χρηστών στην Ελλάδα χρησιμοποιεί εφαρμογές AdBlocking.
Με το Influencer Marketing η διαφήμιση σας είναι κομμάτι του περιεχομένου του influencer. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι followers του τον ακολουθούν ακριβώς επειδή θέλουν να τους προβάλλει προϊόντα και υπηρεσίες. Δεν θα δουν ή θα αγνοήσουν το διαφημιστικό banner μιας εταιρείας με βιολογικά σαπούνια, αλλά θα ενδιαφερθούν για το ίδιο προϊόν αν το παρουσιάσει ή δοκιμάσει ο αγαπημένος τους influencer.

9. Μπορούν να το εκμεταλλευτούν ακόμα και μικρότερα Brands

Σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση, όπου για να προβάλλει ένας διάσημος το προϊόν σας θα έπρεπε να ξοδέψετε μεγάλα ποσά, στο Influencer Marketing αυτό δεν ισχύει. Επίσης, μπορείτε να επιλέξετε έναν Influencer ο οποίος συσχετίζεται σχεδόν αποκλειστικά με το αντικείμενο του brand σας. Αυτό σας δίνει το πλεονέκτημα να μην ξοδεύετε άδικα χρήματα σε μια δημοφιλής προσωπικότητα η οποία απευθύνεται σε πιο "πλατύ" αγοραστικό κοινό.

Επικοινωνήσετε μαζί μας. Θα χαρούμε να σας ακούσουμε!

 
 
YouTube
Instagram

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookies.